Ara Öğün
Yorum Yapın

Tereyağ Yerine Avokado

Ekmeğin üzerine sürmek üzere avokadolu maydanos hazırladım bu sabah. 

1/2 avokado 

Dilediğiniz kadar ince kıyılmış maydanos

Karıştırıp ekmeğin üzerine sürüyorum. Mis ! 

Ve faydaları; 

Avokado zengin vitamin ve mineral içeriği ile çok değerli bir meyve. Kan basıncını dengeleyen potasyumdan oldukça zengin olan avokado A,B1, B2, B3, B6,C,E ve K vitaminleri, fosfor, magnezyum, demir, potasyum, kalsiyum ve çinko gibi mineraller içerir. Özellikle B, C, E ve K vitaminlerini diğer meyvelere göre yüksek oranda barındırır.  Sindirim sistemini hızlandırır. Bağışıklık sistemini güçlendirici özelliğinin yanısıra zengin demir içeriği nedeni ile demir eksikliği tedavisinde de yardımcı olma özelliği ile kırmızı ete de bir alternatif olabilmesi açısından eşsizdir. 

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s