Ara Öğün, Tarif
Yorum Yapın

Bardakta Kek

Cardio antrenmanları yaptığınız günlerde proteinden zengin bir kek tarifi ile karşınızdayım. 

Bunu yediğiniz günler 1 meyve, 1 et ve 1 de yağ grubundan besin almış oluyorsunuz.

  

Süper kolay yine. 

  
1 yumurta

2,5 yemek kaşığı fıstık ezmesi

3 hurma ya da kuru kayısı 

Hepsini karıştırıp bir bardağa koyuyorsunuz. 

  
Sonra da fırına! 

Mikrodalga tercih edenler için kek 2 dakikada hazır. 

  

Eğer benim gibi normal fırında pişirecekseniz bardak yerine daha yayvan bir cam kaseye de koyabilirsiniz. Bardakta pişmesi zor oluyor. 20 dakikaya kadar fırında tutmanız gerekiyor. Tabii ki tüm kekler gibi 180 derecede. 

Afiyetolsun. 

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s