Motivasyon, Spor
Yorum Yapın

Biraz Sırt Esnetelim!

Modern hayatın bize getirdiği bence en gıcık hediyelerden biri de hafif kambur duruşlarımız.

Masa başı çalışmalar, sürekli akıllı telefonlarımıza bakma hallerimiz, ağır çantalar taşımamız…

Sadece modern hayat değil.. Emziren anneler, hamileler vs.

Hepsi de vücudumuzun öne doğru kapanmasına sebep oluyor.

Vücuda biraz da tersini yaptırırsak faydası oluyor. Sırt ağrıları da azalıyor benden söylemesi.

Bu kadar pilatese bence hala gidecek yolum var.

Gelin birlikte yapalım.

IMG_1083

 

Bu duruşta dört ayak pozisyonundayken karnınızı yere değdirmeye çalışarak baş ve totoyu iyice yukarı itin.  Kısaca sırtınıza kavis verin.

 

 

 

IMG_1085

Şimdi de terse kavis. Bu sefer de sırtınızı tavana değdirmeye çalışır gibi yapın. Baş aşağı bakıyor.

IMG_1093

Sırt üstü yere yattık. Dizler bükülü totoya doğru yaklaştırdık ayaklarımızı. Totoyu şimdi de yukarı kaldırdık. Bir nevi köprü yaptık mı? Şimdi ellerle ayak bileklerimize uzanmaya çalışalım mı? 

IMG_1088

Şimdi  dizlerin üzerinde bir üstteki hareketin benzerini yapıyoruz. 

IMG_1089

 

 

Yere uzandık yine. Ellerimizi göğsümüze yakın konumlayarak yere koyduk. Hooop, ellerin üstünde geriye doğru kıvrıldık. Baş geriye. 

 

IMG_1208

 

 

 

Ve son olarak ters köprü .. Bu hareketi ben de daha tam yapamadığım için sizi bu işi çok daha güzel yapan youtube videoalarını izlemeye davet ediyorum. 

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s